Vánoční kolotoč 2012

 Rok se s rokem sešel a my s děvčaty z patchworkové komunity na Dáma.cz  jsme se i letos pustily do Vánočního kolotoče.Byl to již 6.ročník  a  letos bylo přihlášených 70 děvčat.Počet přihlášených jsem musela trošku omezit,protože mezi 100 děvčaty už se pak těžko hledá a dohledává když je něco potřeba.
     Šilo se na zadané téma" Ubrusy,prostírky.chňapky a jiné kuchyňské propriety" .Najdete zde však i nějaké polštářky a panenky,to proto ,že některá děvčata si kuchyňské věci nepřála a přála si něco jiného.Myslím však že i zadaného tématu se děvčata chopila s vervou a každé prostírání je jiné a žádné se neopakuje.Můžete tak sami posoudit zde ve fotogalerii Vánoční kolotoč 2012 .Malá ochutnávka,prostírky jsou od Kytinky pro CopatouHančí.




  Letos jsem ovšem měla i já svůj vánoční kolotoč.Děvčata se na mě domluvila a poslala mi malé dárečky jako poděkování za organizaci této již tradiční akce.Moc jim za to děkuji,byla jsem velmi mile překvapena a děti z toho měly legraci,když neustále běhaly za mnou "Dej to mamce" ,"pro mamku" ,"mamčino","mamčino".Ale nebojte se děti nepřišly zkrátka  a i jim Ježíšek nadělil spoustu dárečků :o)
No a zde jsou fotky toho čím mě děvčata udělaly radost.Jsou to různé drobnosti na šití: knoflíčky,stužky,nitě,dále látky,panely,hotové výtvory jako andílci,srdíčko,vyšívané ozdoby ,prostírky,chňapka aj.











Komentáře