Překvápko :o)

 Jelikož jsem zrovna doma na neschopence  a blíží se nám výstava patchworku,rozhodla jsem se  své klubové přítelkyně překvapit.
 Začala jsem si připravovat nástěnný quilt s názvem klubu.No, ale trvalo mi snad věčnost než jsem se do toho pustila.Písmenka jsem měla vytisknuté a vystříhané raz dva,ale dorvat se do toho je naaplikovat na podkladovou látku,to byla akce na tři dny.A přitom si potom vždy říkám že kdybych se do toho pustila hned tak už to mám dávno hotové.
 Tak jen doufám že se bude líbit  a že najde svoje uplatnění i na dalších našich výstavách.




Komentáře

  1. Dáši, překvapení to bylo úžasné! Zvlášť ve chvíli, kdy jsme se dohadovaly o umístění deky s nápisem cizího klubu:-) Bylo to jako malý zázrak, moc jsi nás všechny potěšila.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat